About LACOSTE L!VE
LACOSTE L!VEについて、
ロンドンにいるラコステフットウエアのプロダクトディレクターの
マーク ゴッドウィン氏にメールで聞いてみた。
Can you tell us what is the L!VE?
2011 is going to be an interesting year for us for many reasons. Firstly the Lacoste brand is launching it’s new L!VE concept, with a range of clothing that is targeting a younger consumer with a different state of mind to the more traditional Lacoste consumer. The clothing collection reflects this new energy with slimmer cuts, younger fits combining new takes on the traditional polos, jeans or track tops.
L!VEについて教えて?
2011年はいろんな理由で我々にとって興味深い年になるでしょう。 先ず最初に、ラコステブランドが全く新しいコンセプト”L!VE”を立ち上げる。それは、ラコステの伝統的な顧客とは異なった心情を持つ若者をターゲット。ウェアは、エネルギッシュでスリム、若い子達がトラディショナルなポロシャツやデニム、トラックトップと合わせて着こなせるようなコレクション。
Mark Godwin(マーク ゴッドウィン)
Product Director
L!VE/LED Lacoste Footwear
P.S.
I look forward to seeing them for beers in Tokyo soon i promise.
It is hard to get the time to come over, but hopefully by May!
東京で一緒にビール飲める日を心待ちにしてます。約束です。
少し時間を取るのが難しいですが、希望としては5月に行く予定。
秋に会った時のマーク氏。スタバのコーヒーじゃなくて、ビールね(笑)。了解しました。
マークの説明はちょっとむずかしいので(笑)、
LACOSTE L!VEオフィシャルのプレスリリースはこちら
What’s LACOSTE L!VE?
ラコステがこれまで掲げてきた、フレンチ・プレッピー、スポーティブ・エレガンスの伝統を踏まえて、次世代のストリート・シーンをサポートし、そのカルチャーと共に成長していくニューライン。「プレッピーは今やヒップでエッジーなもの。常に型にはまらないシックなスタイル。
マーク ゴッドウィン氏についてもっと知りたい方は
About Mark Godwin
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